• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
سه شنبه 11 تیر 1398
کد مطلب : 63158
+
-

آمادگی ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی گیلان برای سفرهای تابستانی

مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای گیلان از آمادگی ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی برای جابه‌جایی مسافران تابستانی خبر داد.

به گزارش ایسنا «محمدرضا نازک‌کار» گفت: 140 شرکت حمل‌و‌نقل مسافر با 2580 دستگاه ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی آماده ارائه خدمات هستند. این ناوگان عمومی اعم از اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه است.

وی با اشاره به این‌که 3976 راننده حرفه‌ای در بخش حمل‌و‌نقل مسافر مشغول فعالیت هستند، گفت: برنامه‌‌ریزی برای جابه‌جایی مسافران تابستانی انجام شده است و مشکلی از لحاظ تهیه بلیت در استان وجود ندارد.

مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده ای استان یادآور شد: هموطنان می‌توانند با مراجعه به پایانه‌ها و دفاتر فروش شرکت‌های حمل‌و‌نقل مسافر یا وب‌سایت‌های فروش بلیت این شرکت‌ها، نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند.

 این مقام مسئول ادامه داد: در تابستان سال گذشته یک میلیون و 230 هزار و 768 مسافر با استفاده از ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی سفرهای درون و برون‌استانی داشتند.

نازک کار با بیان این‌که استان‌های تهران، مشهد و اصفهان بیشترین مقاصد سفر با ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی در تابستان سال گذشته بودند، گفت: 14 مجتمع خدماتی، رفاهی نیز در محورهای شریانی استان آماده خدمات‌رسانی به مسافران تابستانی هستند. 

وی گفت: 42 اکیپ راهداری با 475 نیروی راهدار و 288 دستگاه ماشین‌آلات سبک، نیمه‌سنگین و سنگین به صورت گسترده در سطح محورهای استان فعالیت می‌کنند و آماده ارائه خدمات به مسافران هستند.

این خبر را به اشتراک بگذارید